2009. augusztus 26., szerda

tej..

Hihetetlen, hogy napról-napra mennyi új dolgot produkál ez a kisember... felkelésnél és lefekvésnél iszik egy "flaska" :) tejet. Megis szoktuk "beszélni", hogy ez a tejecske. Tegnap mondom neki ebéd után: gyere Barnus kicserélem a pelusod és megyünk csucsulni... erre Ő elindul a pelenkázó felé és közben mutatja nekem a "tej" jelet. Kérdezem, hogy kérsz tejet??! Erre Ő lelkesen bólógat, hogy igen-igen. És megis fogod inni? kérdezem. Bólógat, hogy igen. Jó, megcsináltam a tejet, ágyikóban megitta és elaludt. ...:) Jelbeszéd nélkül biztos nem tudtam volna, hogy mit szeretne. Hiába mond már nagyon tsokmindent, a tejet pl még nem tudja mondani. Nagy volt a boldogság mindkettőnk részéről, mondhatom!!! Ő megkapta amit szeretett volna, én meg boldog voltam, hogy tudtam mit szeretne.

Az alvás jelet is mutatja már, igyekszem képeket csinálni róla jelelés közben és azokat is felteszem.

Ha kérdésetek lenne, az email címemen elértek!!!

Kiteszek oldlara egy linket, ott mindent megtaláltok a baba.mama jelbeszédről!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése